Uitlaat lassen en modificeren

home / / Motor & Bijbehorende /Uitlaat lassen

Uitlaat lassen of modificeren, lekdicht maken of middendemper verwijderen (straightpipe)

Helaas zijn veel auto’s erg roestgevoelig. Met name oudere auto’s en oldtimers hebben last van roest. Door de roest verliest de carrosserie haar stevigheid en neemt het dragend vermogen van een auto flink af. Dit kan tot zeer onveilige situaties leiden en het is daarom niet voor niets dat teveel roest leidt tot APK-afkeur

Waar zit de roest? Elke locatie heeft een ander kostenplaatje. Soms zit er op 1 plek roest maar is het wel verspreid over 3 verschillende onderdelen aan de carosserie. In dat soort 3 punts reparaties zit veel meer tijd en materiaal.Hoe groot is de roest? Een grotere plek kost meer tijd en materiaal. Kun je er gemakkelijk bij komen? Bij moeilijk bereikbare plekken moet veel gedemonteerd worden voor je aan het verwijderen van de roest en het lassen kan beginnen. Er is veel ruimte nodig om roest te kunnen wegslijpen en netjes te kunnen lassen zonder de rest van de auto te beschadigen. De voorbereiding is soms meer werk dan het lassen zelf. Wat voor plaatwerk is er nodig? Is reparatieplaatwerk leverbaar? Of moet het op maat gemaakt worden? Reparatieplaatwerk kost geld, maatwerk kost meer tijd. Hoe moet het afgewerkt worden? Low budget maar wel goed voor APK of een volledige restauratie? Een snelle reparatie waarmee uw auto wél door de APK komt, heeft niet mijn voorkeur maar is het goedkoopste. Bij een restauratie verwijder ik de roest volledig. Daarna las ik de reparatie zonder dat dit nog zichtbaar is. Dit is natuurlijk het mooiste, maar ook een stuk duurder. Ongeacht uw keuze bescherm ik laswerk altijd tegen roest met een epoxy primer en/of een eindlak of tectyl.

Het is ook mogelijk om in de avond een afspraak te maken, zowel voor het lekdichtmaken van uw uitlaat zoals het modificeren van uw uitlaat.

35

Uitlaat lassen

  • Starttarief is €35
  • Vervolgtarief is €45 ex btw
  • Exclusief eventueel gebruik van materialen
  • Diverse pijpmaten voorradig
  • Diverse flexibele delen voorradig
35€*

Flexibele delen

  • *gemiddelde prijs
  • Groote & kleine diameters
  • verloopstukken voorradig
  • kwalitatief materiaal
  • verschillende soorten
20€*

Pijpdelen per meter

  • *gemiddelde prijs
  • Diamter 40 t/m 80
  • Custom in overleg
  • Kwalitatief laswerk
  • Nette afwerking

Professioneel team

Vanwege de werkervaring en het natuurlijk talent m.b.t hun technische vaardigeheden.

Kwaliteits onderdelen

We werken samen met Fource voor het leveren van kwalitatieve onderdelen

Kwalitatief gereedschap

Zorgt er voor dat de onderdelen op de juiste manier kunnen worden gemonteerd.

Garantie op ons werk

Op alle reparates wordt garantie gegeven tenzij onderling anders afgesproken.

Image
Antwoord: Natuurlijk uw uitlaat is eigenlijk vrijwel altijd nog te redden, pijpdelen kunnen vervangen worden en flexibele uitlaatstukken ook. Alleen spruitstuk delen kunnen niet gelast worden omdat gietijzer niet kwalitatief gelast kan worden.
Antwoord: Nee helaas gietijzer smelt uitelkaar of het hecht niet correct waardoor het eigenlijk niet gelast kan worden. Het spruitstuk zal vervangen moeten worden.
Antwoord: JA zeker! Van oude golfjes tot BMW M5 of audi RS3, we hebben er een hoop over de vloer gehad en dat doen we inderdaad. Bel ons direct vertel ons u idee en maak een afspraak!

Onze Partners

car

Qualitymotors.nl werkt exclusief met kwalitatieve onderdelen om het beste werk naar de klant toe te kunenn garanderen

Top